UNIQUE EN SON GENRE | VERHALEN VOORGELEZEN DOOR DRAG ARTIESTEN

12.05.2024

Om de Brussels Pride Week te vieren, nodigt het Design Museum Brussels Unique en son genre uit. Een drag artiest, een boek en jij, kinderen en families, wie je ook bent, kom luisteren naar wonderlijke verhalen en laat je verbeelding de vrije loop. Laten we samen, omringd door de creativiteit van onze stukken in onze tentoonstellingen, vragen over gender onderzoeken door middel van literatuur, poëzie, woorden en kleuren. Hoe kunnen we deze complexe onderwerpen aanpakken met een beetje glitter in onze ogen? Laten we het samen ontdekken!

Unique en son genre is een reeks lezingen van verhalen gepresenteerd door drag artiesten en cabaretiers op verschillende culturele locaties. Een ervaring open voor iedereen, een kans om je verbeelding en nieuwsgierigheid de vrije loop te laten, om verschillen te vieren en genderkwesties te bespreken.

Unique en son genre wordt ondersteund door het Maison Arc-en-Ciel in Luik.

Wanneer: 12.05.2024 van 15u tot 16u

Waar: Design Museum Brussels

Artiesten: Vakah Profana en Samantha Ruffskin

Leeftijd: 4-12 jaar en hun begeleiders