ZONDAG + DAN GRATIS BIJ HET DESIGN MUSEUM BRUSSELS

03.12.2023

Op zondag 3 december, de 1e zondag van de maand, nodigt het Design Museum Brussels je uit om zijn collectie en permanente tentoonstellingen, the Plastic Design Collection en belgisch design belge, te (her)ontdekken onder begeleiding van een gids (vanaf 14 jaar). Ook voor de kleintjes hebben we iets. Vraag bij de ticketbalie naar ons ontdekkingsspel (8-12 jaar) en ontdek het museum vanuit een nieuwe invalshoek.

Op het programma:

• 11u >19u: gratis toegang tot de permanente tentoonstellingen, the Plastic Design Collection en belgisch design belge.
  • 11u15 (FR) en 13u30 (NL): Rondleiding door de permanente tentoonstellingen.
  • 11u> 19u: ontdekkingsspel (8-12 jaar) beschikbaar aan de ticketbalie.

Reserveren verplicht voor de rondleidingen (max. 20 personen): [email protected]

In samenwerking met Arts&Publics

Wanneer: 03.12.2023 van 11u tot 19u

Taal: Frans en Nederlands

Tarief: Gratis toegang en rondleidingen door de permanente tentoonstellingen

• Toegang tot de tijdelijke tentoonstelling Christophe Gevers, de architectuur van het detail is betalend.

Info et reserveren: [email protected] / +32 2 669 49 21