MEET THE CURATOR – GIOVANNA MASSONI

15.10.2023

Rondleiding door de tentoonstelling Christophe Gevers, l’architecture du détail. de architectuur van het detail met de curator, Giovanna Massoni.

Giovanna Massoni (geboren in Milaan, woont in Brussel) is onafhankelijk curator en consultant op het gebied van design en beeldende kunst. Sinds 2006 werkt ze samen met Belgische federale instellingen om tentoonstellingen te organiseren, communiceren en cureren tijdens de Milan Design Week onder het label Belgium is Design. Tussen 2012 en 2018 was ze artistiek directeur van RECIPROCITY, de internationale designtriënnale voor sociale innovatie in Luik (BE). Onlangs was ze curator van Au charbon ! Pour un design post-carbone,een international tentoonstelling gepresenteerd in de CID Grand Hornu van 25.09.2022 tot 08.01.2023.

Wanneer: 15.10.2023 om 14u

Waar: Design Museum Brussels

Duur: 1u

Taal: FR